Schuberth prilba S2 SPORT elite yellow - POUŽITÉ vel.S

Použité

Značka: Schuberth / Produkty od Schuberth

Cena s DPH: 0,00 

Cena bez DPH: 0,00 

Prilba bola použitá pri testovacích jazdách, prilba je vo veľmi dobrom stave a vyčistené.

Na plexi je už nasadená Pinlock fólie.

Záruka sa vzťahuje iba na škrupinu.

Vďaka prilbe Schuberth S2 urobil výrobca ďalšie kvalitatívne obrovský skok vpred, pokiaľ ide o bezpečnosť, komfort a dizajn pre veľké množstvo motorkárov, ktorí majú radi športové cestovanie. Pri nosení prilby S2 sa budú jazdci tešiť vynikajúce ochrane či už pri pohodové jazde, pri cestovaní, pri zrýchľovaní alebo dokonca aj pri pretekaní na pretekárskych tratiach. Je prvou prilbou na svete, ktorá obsahuje dve vstavané antény pre optimálny príjem Bluetooth® a rádiového signálu.
V portfóliu výrobkov firmy Schuberth je S2 vynikajúci všestranne použiteľná prilba vypĺňajúci medzeru medzi vyklápací cestovné prilbou C3 a závodné prilbou SR1.

Kompaktný škrupina, vysoko kvalitná vnútorná podšívka a praktický štít s integrovanou slnečnou clonou vychádzajú z cestovnej prilby, zatiaľ čo vynikajúce aerodynamika, nízka hmotnosť a prítlakové spojler sú požičané od prilby závodnej.
Vďaka špeciálnemu kompozitnému materiálu použitému na výrobu škrupiny S2 ponúka helma vynikajúcu ochranu. Škrupina prilby je tvorená sendvičovým materiálom vytvoreným zo štruktúrovaného skleného vlákna a špeciálne tkané sieťoviny.

  • Integrovaná slnečná clona
  • Novo designovaná podšívka
  • Nové vzduchové prieduchy
  • Nová konštrukcia deflektora
  • 2 veľkosti škrupiny
  • Integrovaná BT anténa
  • Integrovaná FM anténa
  • Jeden konektor na interkom SRCS 2
  • AROS - bezpečnostný systém brániaci skĺznutiu prilby z hlavy
  • Dokonalý systém odvetrávania a toku vzduchu vnútri helmy
  • Uzáver Micro Lock
  • Nízka hmotnosť (cca 1 450 g +/- 50 g v závislosti na veľkosti škrupiny prilby)

Inovatívny vetrací systém
VSchuberth vykonáva už po dobu 30 rokov výskum a vývoj vo vlastnom aerodynamickom veternom tuneli a táto skutočnosť, v kombinácii so skúsenosťami pri výrobe prilieb pre Formulu 1, napomohla k jedinečnej konštrukcii nasávacieho a odsávacieho otvoru vzduchu, takže aj pri dlhých cestách zostáva hlava jazdca v prilbe výrazne chladnejšie.

  • Výrazný spojler na zadnej strane prilby, ktorý obsahuje dva výkonné vetracie otvory
  • Znížený tlak v zadnej časti prilby vytvára efekt sifónu nasávaním a prúdením vzduchu výdychom cez prilbu, a tým poskytuje jazdci zvýšenej ochladzovanie
  • Nasávací otvor v prednej hornej časti prilby má 3 rôzne nastavenia a pri chladnom počasí môže byť Aj úplne uzavretý
  • Vzduchové kanály vnútri prilby boli rozšírené, a tým umožňujú odvetranie a ochladenie väčšie plochy vnútri prilby
  • Vetrací otvor na brade zaisťuje silný prívod čerstvého vzduchu
  • Pri jazde rýchlosťou 100 km za hodinu prúdi cez prilbu a okolo jazdcovej hlavy viac ako 10 litrov čerstvého vzduchu za sekundu.

Vysoko kvalitné materiály a jednoduchá manipulácia

  • Nová, vysoko kvalitná vnútorná podšívka
  • Polstrovanie hlavy, tvárou, krku a bradový opasok (popruh) zaručujú skvelý komfort pri použití takých materiálov ako Coolmax® a Thermocool®.
  • Vyberateľná, prateľná podšívka
  • Odnímateľný akustický golier
  • Ľahko manipulovateľný upevňovací systém Micro-Lock a je nastaviteľný vďaka dvom bradovým pásikom
  • Vymeniteľné lícne vypchávky
  • Nová integrovaná slnečná clona poskytuje oveľa lepšiu ochranu pri zníženej viditeľnosti
  • Bola navrhnutá tak, aby sledovala líniu nosa s väčším pokrytím v oblasti očí
  • Obe strany slnečné clony sú opatrené vrstvami s odolnosťou proti poškriabaniu
  • · Ľahko ovládateľná is nasadenými motocyklovými rukavicami

Výsledok technologického dizajnu bol overený v aerodynamickom tuneli

  • Pri úrovni hluku 85 dB / A pri rýchlosti 100 km za hodinu je prilba nielen príjemne tichá
  • Prilba znižuje trenie a pri rázoch spôsobených bočnom vetrom zostáva pokojná a stabilná
  • Inovatívny dizajn spojlera - spodný spojler zvyšuje prítlak a znižuje vztlak pri vyšších rýchlostiach
  • Znížený vztlak zmierňuje napätie krčných svalov pri jazde
  • foto je len ilustračné

Parametry

Určenie Unisex
Farba žlutá, oranžová, bílá
Zapínanie Mikropřezka
Interkom Príprava na univerzálny interkom

Môžeme Vám poradiť?

Pokiaľ ste nenašli všetky informácie v popise produktu, neváhajte nás kontaktovať. Radi Vám pomôžeme s výberom.

Firma Schuberth bola založená v roku 1922 a začínala ako rodinný pivovar. Čoskoro sa ale preorientovala na výrobu vojenských prilieb. Po vojne k nim pridala motocyklové prilby a tiež ochranné prilby do baní a stavebného priemyslu, či policajné a hasičské prilby. Špeciálne divízie sa venujú vývoju prilieb pre Formulu 1 a od roku 2003 má Schuberth uzavretú dohodu s tímom F1 Ferrari. Najznámejšou tvárou značky je Michael Schumacher, ktorý sa podieľal aj na vývoji motocyklových prilieb. 

Súčasná továreň sa nachádza v Magdeburgu, kam sa presťahovala v roku 2004 po zjednotení Nemecka z predchádzajúceho dlholetého pôsobiska Braunschweigu. Na rozdiel od inýc výrobcov, Schuberth odolala pokušeniu presťahovať časť výroby do krajín smerom na východ, kde je lacnejšia pracovná sila, a všetky svoje aktivity ponechala doma v Nemecku (aj keď vlastne bývalom východnom). Má to svoju logiku: Schuberth nemá v kolekcii žiadne termoplastové helmy za dve tisícky, a nepotrebuje teda nutne osekávať náklady na nimimum - radšej ponúkne zákazníkovi tú najvyššiu kvalitu. 

V obrovskej hale (údajne najväčšej oceľovej hale v Európe) pracuje cez 300 zamestnancov, ktorí ročne vyrobia zhruba 1,5 milióna prilieb, z toho asi 200 000 prilieb pre motorkárov. 

Celý proces začína prípravou materiálu na škrupinu. Rovnako ako u všetkých ostatných modelov sa vonkajší skelet prilby vyrába zo sklolaminátu, takže zo všetkého najskôr sa vystrihajú z pásu tkaniny dva polkruhové tvary, ktoré budú neskôr tvoriť pravú a ľavú polovicu škrupiny. Na spevnenie sa ku sklolaminátu pridáva vrstva tkaniny z polyerylenového vlákna Duroplast. Dôležitá informácia na začiatok: 80% všetkých úkonov sa robí ručne a len pätinu pracovných činností ostarávajú roboti. To sa týka hlavne rezania, lakovania, brúsenia a ďalších "špinavých" technológií. 

Na ďalšej pracovnej stanici sa nastrihajú kusy sklenej tkaniny a spevňujú vrstvy Duroplast vytvarujú do požadovaného tvaru naťahovaním cez kopyto. Dve polovice oboch tkanín sa potom spoja vo finálnej forme, ktorých je niekoľko veľkostí a pridá sa živica. Postup tvarovania skeletu prebieha tak, že sa do formy vloží tkanina, zaleje sa živicou a vnútro budúcej škrupiny sa vyplní gumovým balónikom, ktorý sa nafúkne na presne stanovený tlak. Tým vznikne rovnomerná vrstva po celej ploche. Forma sa následne ohreje a tlak v kombinácií s teplotou škrupinu vytvrdí.

Každá škrupina hneď po vytiahnutí z formy dostane unikátny identifikačný štítok s čiarovým kódom, ktorý ju sprevádza celým procesom. Pri každom ďalšom vykonanom úkone sa naskenuje, takže v elektronickej databáze sa dá kedykoľvek zistiť aktuálny stav rozpracovanosti, vrátane mien pracovníkov (a hlavne pracovníčok), ktorí jednotlivé úkony vykonávali.

Škrupina, ktorá zatiaľ skôr pripomína zmrznutého bombule, potom putuje na ďalšiu stanicu, kde robot vodným paprskom vyreže presný tvar budúcej prilby a otvore na hľadie. Ani tu ale nechýba ľudská práca - každá škrupina prejde po vyrezaní vizuálnou kontrolou a jedna z desiatich sa musí podrobiť prehliadke. Kvalitu si v Schuberthe kontrolujú naozaj na každom kroku.

V nasledujúcej fáziprilba získa svoju finálnu farbu. Najskôr sa ale musí nastrihať plničom, nechať zatvrdnúť, prebrúsiť, skontrolovať, prípadne nerovnosti znovu premazať plniacim tmelom a znovu prebrúsiť, pokiaľ nie je prvá vrstva dokonale hladká. Na nej sa potom strieda niekoľko ďalších farieb vrátane konečného odtieňu, a prilba si môže ísť po samolepky. 

Tu nastáva asi tá najväčšia piplačky z celého procesu. Samolepky sú tenké ako motýlie krídla a pracovnice, ktoré je aplikujú na povrch škrupiny, musí mať nielen presnú a kľudnú ruku, ale tiež trojmesačné školenie. Samolepky sa nanášajú samozrejme ručne a pre ich jednoduchšie umiestnenie sa používa mydlová voda. Každý deň prejde týmito šikovnými rukami asi 500 škrupín. Poslednou vrstvou škrupiny je tvrdené bezfarebný lak.

Tým je vonkajšia časť prilby hotová a prichádza na radu interiér. Niektoré vnútorné diely sa vyrábajú priamo v továrni Schuberth, iné firma kupuje od subdodávateľov. Napríklad polystyrenové výstelky si necháva vyrábať inou nemeckou firmou, ktorá ale využíva technológiu vyvinutú Schuberthom. Za hľadaním optimálnych tvarov a tvrdosti polystyrénu sú stovky hodín práce, ale z vlastnej skúsenosti môžeteme potvrdiť, že prilca C3 a C3 PRO sedí na hlavne naozaj perfektne. 

Prilba postupne prechádza linkou, kde sa na jednotlivých zastávkach postupne namontujú ventilácie. Napríklad horná ventilácia u modelu C3 nie je pripevnená napevno, ale ostáva vynímateľná, aby sa dala ľahko vyčistiť od hmyzu. Potom sa prinituje remienok - spolu so zadnými upínacími páskami, ktoré zabraňujú zošmyknutiu remienka z brady v prípade pádu - vloží polystyrenová výplň, anténa na Bluetooth, polstrovanie, lícnice a akustický golier. Na ten sú v Schuberthe mimochodom veľmi pyšní, pretože prilba C3 vďaka nemu dosahuje veľmi nízku hlučnosť (85 dB). Pri závodných prilbách je naopak niekedy žiaduce, aby sa zvuky z okolia dostali až k jazdcovým ušiam. Na to má Schuberth inú vychytávku - športový model SR1 je na zadnej strane opatrený dvomi záslepkami, ktoré sa dajú kedykoľvek vybrať. Kto potrebuje na závodoch počuť motor (svoj či súperovej motorky), jednoducho záslepky pred štartom vytiahne. 

Zaujímavé je tiež, že interiér dámskeho prevedenia modelu C3 PRO má špeciálne navrhnutý tvar pre ženskú tvár a používajú sa v nej tiež mäkkšie materiály na výstelku.
V prípade modelu C3 je potreba ešte pridať odklápaciu bradovú časť. Tá sa vyrába na oddelenej miniatúrnej linke a pridáva sa na prilbu až v záverečnej fázi spolu s plexi a slnečnou clonou. Ak neviete, prečo mý plexi pod hornou hranou radu malých trojhranných výstupkov, tak je to opäť na zníženie hluku. Prúdiaci vzduch sa vďaka nim od plexi lepšie odtrháva, a pri pootvorenom hľadí nedochádza k nepríjemnému pískaniu.  

Vo finále sa prilba ešte raz preleští, a keď čítačka naposledy odpípne jej čiarový kód, môže ísť do krabice. Nie každá prilba sa dostane až k zákazníkovi - niektoré skončia v špeciálnom testovacom laboratóriu. Prilby Schuberth ako je známe, patria k najbezpečnejším a splňujú drtivú väčšinu svetových noriem. Európska bezpečnostná norma ECE 22.05 napríklad ukladá výrobcom povinnosť urobiť záťažový test na desiatich kusoch ku každej sérii vydaných homologačných štítkov (3 200 ks). Schuberth dokonca posiela na crash-test viac prilieb, než je predpísané minimum. 

V testovacom centre sa kruh uzatvára, pretože so skúšobným laboratóriom úzko spolupracujú konštruktéro a designéri nových modelov. Okrem toho má Schuberth svoj vlastný aerodynamický tunel (ako jediný z výrobcov prilieb)a zamestnáva obrovský tým. To sa môže zdať - vzhľadom k počtu modelov motocyklových prilieb - až prehnané, ale vývojári sa venujú tiež ostatným prilbám z produkcie značky Schuberth. 

Viac na: http://www.motorkari.cz/clanky/clanky-reportaze/jak-se-vyrabi-prilby-schuberth-27444.html
Copyright © Motorkari.cz

Doprava zadarmo

pri objednávke nad 50 €

Dostupnost produktů

více než 100 000 položek skladem

Stabilní postavení na trhu

přes 20 let zkušeností na trhu

24/7 na chatu a hotline lince

100% péče o zákazník

Lídři v novinkách a inovacích

velký výběr produktů

Rychlost doručení

Při objednání do 12h v ten den odesíláme

Férové ceny

Akcie, zľavy, výpredaje

100% | 101 Underground Riders | ABUS | ACEBIKES | Acerbis | ADIDAS | AGV | AIRMAN | Airoh | Akrapovič | Alfa Romeo | ALPHA TAURI | Alpine | Alpinestars | AOKI | Aprilia | Arai | ATHENA | AYRTON | BELL | BELRAY | BELTOP | BERING | BIKE-IT | BMW Motorrad | Bosch | BREMBO | BROGER | BS-BATTERY | BÜSE | Cardo | Cassida | CASTROL | CELLY | CL BRAKES | Clover | CYBER GEAR | Dainese | Dakar | DAYCO | Daytona | DEI DESIGN ENGINEERING | DOMINO | Ducati | Dunlop | Evolution | F1 | FERODO | Ferrari | Fixed | FLY RACING | Forma | FORSA | FOX | Furygan | GAERNE | GATES | GMS | GOETZE | GOLDFREN | GP Racing Apparel | Guns | HELD | HELITE | HIFLO | HJC | Honda | ICETOOLZ | Icon | Interphone | IXON | iXS | JMC | JMP | JMT | K-Tech | KAPPA | Kawasaki | KELLERMANN | Kenny | KettenMax | KNOX | KOVIX | KOYO | Kriega | KTM | LEAR CHEMICAL RESEARCH | Lindstrands | Liqui Moly | LS2 | LUCAS | LV8 | MAISTO | MBW | McLaren | Meatfly | Mercedes | MIVV | MIW | MOBIUS | MOTION STUFF | Moto Guzzi | Motohadry | Motorex | MOTUL | MTZ | Muc-Off | NanoConcept | NEXX | NG | NGK | Nissin | NOCO | Nolan | Nolan N-com | Nostalgic Art | NTN | NYPSO | Oakley | OSRAM | Oxford | PANDO MOTO | Parts Europe | PAX MOTIVE | PEAK DESIGN | Pipercross | PMJ | POLISPORT | Porsche | Progrip | Pull-in | QTECH | Quad Lock | R-TECH | Rapide | RDB | REBELHORN | REDBULL | REDBULL SPECT | REDLINE | Renthal | Restless | REV´IT! | Riday | Ride and Roll Krew | ROLF | RST | Rusty Pistons | S100 | Schuberth | Scorpion | Scott | SENA | Shad | SHARK | Shoei | Sidi | SIEM | SINTER | SIXS | SKF | Smell of Life | Smell Well | SNAP industries | SPARK | SPIDI | STABILUS | SW MOTECH | TCX | TecMate | The Roses | Thor | TRILOBITE | TRIUMPH | TUCANO URBANO | UFI | Unpass | USWE | ValterMoto | Vector | Vespa | VR46 | WAYGOM | X-lite | Xiaomi | Yamaha | YOKO | YUASA | ZADI | Zandona

Novinky na e-mail

Chcete dostávať aktuálne informácie o zľavách, akciach a výhodach na Váš e-mail? Stačí len vyplniť svoj e-mail.

Kontakty

Telefon: +420 725 917 903
E-mail: [email protected]

Otváracia doba
Po-Pá: 9:00 - 19:00
So: 9:00 - 16:00