Časté otázky

Ste český alebo slovenský obchod?

Sme obchod so sídlom v Českej republike. Pre našich slovenských zákazníkov sme zriadili čisto SK verziu e-shopu:

www.bonmoto.sk

Tu je možnosť okrem jazyka vidieť zmenu aj v EUR cenách. Navyše objednávka z tohto eshopu je priamo nutná pri nákupe na firmu so sídlom na Slovensku.

Objednávam viac kusov tovaru, môžem požiadať o zľavu?

V našom vernostnom programe je možné dostať sa k mnohokrát zaujímavým zľavám z pôvodnej ceny, ktoré poskytujeme na väčšinu značiek. Samozrejme Vám radi vyjdeme v ústrety touto cestou a zriadime Vám zadarmo vernostnú kartu. Ako bonus sa Vám ukladajú účtenky na kartu a máte ich tak zálohované, pokiaľ budú v budúcnosti potrebné. Náš obchod ale bohužiaľ inak neponúka žiadnu formu zľavy odvíjajúcu sa od počtu kusov v objednávke alebo od čiastky za nákup. Pre viac informácií je vždy dobré sa opýtať predajcu či podpory na prebiehajúce či pripravované akcie.

Môžem darovať svojich blízkych darčekovým poukazom alebo zľavovým kódom?

V prvé řadě, vše nejlepší oslavenci. Ano, u nás lze zakoupit dárkové poukazy přímo zde.

Na výber máte formu poukazu, elektronická príde do pár minút na email a papierovú je možné vyzdvihnúť alebo nechať si zaslať dopravcom. Ďalej je možné vyberať aj z prednastavených cien, tie sú potrebné pri platbe kartou online a systém už je na ich cenu nastavený. Ľubovoľná hodnota poukazu je ďalšou možnosťou. Čiastka, na ktorú chcete poukaz ľubovoľnej hodnoty vystaviť, či už elektronický alebo papierový, sa potom píše do poznámky v objednávke hneď vedľa fakturačnej adresy. Poukaz ľubovoľnej hodnoty nie je nijako obmedzený.

Ako sa dá platiť na predajniach a na e-shope?

Na predajniach je to jednoduché. Prijímame hotovosť v CZK aj EUR a platobnou kartou VISA, Mastercard, Maestro. Samozrejmosťou je aj platba prípadným darčekovým poukazom.

E-shop objednávku potom môžete zaplatiť platbou online, bankovým prevodom, alebo si ju nechať zaslať na dobierku. Rovnako tu je možné uplatiť darčekové poukazy, ich číslo napíšte do poznámky v objednávke. Pri tomto použití poukazy však nie je možné platiť online a je potrebné zadať bankový prevod a upozorniť e-shop, pokiaľ chcete podklady na okamžitú platbu po odpočítaní čiastky poukazu.

Pomôžete mi s výberom?

Mile rádi. Stačí nám napsat zde na stránkách na chat, který je náš primární komunikační kanál v reálném čase. Další možnost je nám zavolat na brněnskou prodejnu, kde sídlí naše podpora pro zákazníky. Volat i psát můžete vždy od 9:00 do 21:00 každý den. Podpora pro zákazníky: +420 601 346 518

Môžem vykonať rezerváciu tovaru?

Vami vybraný tovar si, prosím, vložte do košíka a zvoľte vyzdvihnutie na jednej z predajní. Radi ho pre Vás podržíme celé 2 týždne. Pokiaľ je potrebné dlhšie lehoty, stačí nám zavolať a dohodnúť sa na vhodnom dátume vyzdvihnutia, či ho napísať do poznámky. Po túto dobu bude z našej strany čulý informačný tok primárne emailovou formou ohľadom prijatia objednávky a jej stavu.

Zaplatíme rovnako na e-shope, ako na kamennej predajni?

Áno, naše ceny sú rovnaké pre predajne aj e-shop. Na predajniach sú rovnako aj platobné terminály nastavené na EUR, čiže ani banka Vám rozdiel neurobí. Pokiaľ by ste našli inú cenu, napríklad z dôvodu práve prebiehajúceho preceňovania tovaru, môžete si byť istí, že e-shop cena je platná vždy a na pokladni po Vás inú chcieť nebudeme.

Našli sme lepšiu cenu, ste schopní obchodom konkurovať?

S radosťou sa pozrieme na konkurenciu, skontrolujeme stav ich skladov a možnosti našich dodávateľov, aby sme Vám ponúkli lepšiu cenu. Bohužiaľ, pokiaľ ide o posledné kusy, nemožno vymyslieť nič lepšie, než prípadnú zľavu na vernostnej karte.

Po dlhej ceste k Vám sme vyprahli a unavení, postaráte sa o nás?

Ale určite. Po Vašom príchode Vás uvíta usmievavý a prívetivý personál, ktorý Vám ponúkne nealkoholické nápoje a možnosť občerstvenia. Posadiť sa môžete na mnohých miestach vo vnútri aj vonku a Vaše vybavenie bude v bezpečí v našich úložných schránkach.

 

Ako môžem vybaviť reklamáciu?

Samozrejme dávame Vám na tovar zakúpený u nás 2 roky záruku, pokiaľ ide o nový tovar I. akosti. Tj. všetok tovar, ktorý nemá v názve jasne uvedené II. akosť alebo POUŽITÉ.

Reklamáciu je možné zadať na našich predajniach, kde s Vami reklamačný technik spíše reklamačný list, alebo nám môžete tovar zaslať priamo na brnenskú predajňu Bonmoto, Heršpická 800/6a, 639 00, Brno. Balenie necháme na Vás, ale riadne zabalený kvádrový balík sa k nám dostane najbezpečnejšie. Do balíka prosím priložte aj krátky úvodný list, kde v krátkosti popíšete závadu a Vami navrhované riešenie reklamácie. Majte prosím na pamäti, že reklamácie sa vo veľkej väčšine vybavujú priamo u výrobcu a mesačná reklamačná lehota býva z pravidla úplne vyplnená.

Výmena a vrátenie tovaru. Ako to prebieha?

V prípade výmeny či vrátenia máte 14 dní na zaslanie tovaru späť. Do tejto lehoty sa nepočíta cesta a tak máte plné 2 týždne na rozhodnutie. Pokiaľ je vrátenie či výmena na mieste, využite náš Formulár vrátenia/výmeny tovaru. Nachádza sa priamo tu, alebo je vždy súčasťou objednávky vo fyzickej forme.

Formulář Žádost o výměnu zboží ke stažení

Kde máte predajne a aké sú ich otváracie doby?

Nájdete nás v Brne av Prahe, pričom väčší výber ponúka brnenská predajňa na adrese Heršpická 800/6a, 639 00 Brno. V Prahe nás nájdete na adrese Viedenská 362, 252 42 Vestec.

V Brne aj Prahe sme pre vás

PO–PÁ 9:00–19:00*
SO 9:00–16:00*
NE zavřeno**

*otváracia doba sa posúva so sezónou. Mimo sezóny sme skrátení od pondelka do piatku 9:00-18:00, v sobotu 9:00-14:00. Ďakujeme, že myslíte na naše zdravie a nákup si užívate v zodpovedne vyhradenom čase na skúšanie vecí a veríte, že okrem vyhradeného času nemáme v práci cez víkend čo robiť. Vonku je tak pekne a prevažná väčšina našej chuti do práce a znalostí pramení z lásky k strojom a jazdy na nich.

**v nedeľu je až na veľmi výnimočné akcie obchod uzavretý. Pre informácie ohľadom plánovaných akcií je samozrejme najlepšia registrácia na našom eshope či sledovanie sociálnych sietí.

Dá sa tovar z Vášho e-shopu vyskúšať?

S radosťou Vám pripravíme vybavenie na vyskúšanie na jednej z našich predajní. Všetko si môžete vyskúšať a celé je to úplne nezáväzné. Odporúča sa aj konzultácia s kolegami na predajni ohľadom istoty správne zvolenej veľkosti a dobrého padnutia výbavy. Nebojte sa nás, v prvom rade sme motorkári a našou prioritou je prianie zákazníka a odovzdanie skúseností, pokiaľ o nich prejavíte záujem. Pokiaľ nie je tovar na Vami vybranej predajni, nič sa nedeje. Dopravca PPL medzi predajňami a skladom využívame každý deň a maximálne do 3 dní po objednaní je pre Vás tovar na predajni pripravený.

Dá sa u vás nakúpiť na firmu?

Ano, nákup na firmu je možný. Stačí vybrat příslušný e-shop, www.bonmoto.cz nebo www.bonmoto.sk a v objednávce zatrhnout pole Nákup na firmu. Samozřejmě se při tom držíme našich obchodních podmínek.

Ako sa môžem zmerať, aby mi výbava a oblečenie dobre padlo?

Výběr správné velikosti je výsledek mnoha měření, v drtivé většině si zde nevystačíme s výškou a váhou. Nejčastěji pro výběr výbavy budete potřebovat obvodové míry hlavy, hrudi, pasu a boků. Dále pak délky zad, rukou a chodidla. Pokud si se změřením nevíte rady, zavolejte nám na hot-line podporu +420 601 346 518

A protože obraz vydá za tisíc slov, můžete využít náš Youtube kanál, kde se nachází asistenční videa k výběru vybavení. Like, odběr a zvoneček jistě potěší, děkujeme.

Mám potrebu napísať o Vás recenziu. Môžem niekam, kde je to relevantné?

Ste úplne ohromení výberom a znalosťou personálu? Alebo naopak nebol náš najlepší deň, tovar nebol skladom alebo prišiel neskoro? Máme radi recenzie.

Tie pozitívne a aj tie negatívne, ktoré, ruku na srdce, sme za tých 20+ rokov tiež pár schytali. Je samozrejmé, prečo máme radi tie pozitívne. Uisťujú nás, že svoju prácu robíme dobre, že všetko klape u my môžeme spokojne spať. Tie negatívne ale máme radi, pretože nám ukazujú kde av čom sa dá zdokonaliť a ako byť ešte lepším obchodom a Vaším stabilným partnerom na poli motovybavenia.

Jako nejsledovanější se jeví českéslovenské Heureka recence. A dále pak přímo Google recenze firmy. Na těchto místech je možné zanechat recenzi na nás. Prosím, zanechte nám pár řádek a pověste světu, kdo jsme a jak jste s námi spokojeni.

Ako môžem overiť skladovosť tovaru?

Na našom slovenskom e-shope je to jednoduché. Stačí vybrať tovar, plne rozkliknúť jeho kartu a vpravo, hneď vedľa jeho produktovej fotografie sledovať jeho skladovosť. V prípade výberu tovaru s viacerými možnosťami veľkostí je ešte potrebné nabehnúť kurzorom na požadovanú veľkosť. V mobilnej verzii e-shopu je nutné na veľkosť kliknúť.

Slovenský e-shop to má, bohužiaľ, trochu zložitejšie. Zobrazuje totiž skladom tovar na oboch našich predajniach, bez detailu predajne. Pokiaľ je potrebný na odoslanie na SK transfer medzi predajňami, predĺži sa dodanie o plné 3 dni.

Čo ak nie je tovar na sklade?

Môže sa stať, že tovar nie je na sklade. V tom prípade pravdepodobne dokážeme zistiť dátum, kedy by u nás mohlo byť od dodávateľa alebo od výrobcu. Stačí sa obrátiť na naše komunikačné linky a dátum zistíme. Pokiaľ však tovar nie je u dodávateľa ani výrobcu a rovnako chýba dátum naskladnenia, nezostáva ani nám nič iné, než počkať na vyjadrenie výrobcu ohľadom dátumu výroby nových kusov.

Môžem si objednať na akúkoľvek pobočku jeden alebo viac kusov tovaru?

Je už u nás za tie roky bežnou praxou, že si môžete objednať viac kusov tovaru z našej ponuky na ľubovoľnú predajňu a pohodlne si tu tovar vyskúšať. Milo radi pre Vás pripravíme, na základe Vašej objednávky vytvorenej na e-shope, viac veľkostí a modelov, nech ich z čoho vyberať. Nemusíte sa ničoho obávať, pokiaľ Vám tovar nesadne, nemusíte si ho brať. Pekne si ho upratáme do skladu, alebo zašleme späť na predvolenú predajňu. Pre Vás sa ale nič nemení, objednávka je nezáväzná av nepadnúcom oblečení Vás ani odísť nenecháme.

 

Máte nákup na splátky?

Nákup na splátky u nás v súčasnej dobe nie je možný.

 

Doprava zadarmo

pri objednávke nad 50 €

Dostupnost produktů

více než 100 000 položek skladem

Stabilní postavení na trhu

přes 20 let zkušeností na trhu

24/7 na chatu a hotline lince

100% péče o zákazník

Lídři v novinkách a inovacích

velký výběr produktů

Rychlost doručení

Při objednání do 12h v ten den odesíláme

Férové ceny

Akcie, zľavy, výpredaje

100% | 101 Underground Riders | ABUS | ACEBIKES | Acerbis | ADIDAS | AGV | AIRMAN | Airoh | Akrapovič | Alfa Romeo | ALPHA TAURI | Alpine | Alpinestars | AOKI | Aprilia | Arai | ATHENA | AYRTON | BELL | BELRAY | BELTOP | BERING | BIKE-IT | BMW Motorrad | Bosch | BREMBO | BROGER | BS-BATTERY | BÜSE | Cardo | Cassida | CASTROL | CELLY | CL BRAKES | Clover | CYBER GEAR | Dainese | Dakar | DAYCO | Daytona | DEI DESIGN ENGINEERING | DOMINO | Ducati | Dunlop | Evolution | F1 | FERODO | Ferrari | Fixed | FLY RACING | Forma | FORSA | FOX | Furygan | GAERNE | GATES | GMS | GOETZE | GOLDFREN | GP Racing Apparel | Guns | HELD | HELITE | HIFLO | HJC | Honda | ICETOOLZ | Icon | Interphone | IXON | iXS | JMC | JMP | JMT | K-Tech | KAPPA | Kawasaki | KELLERMANN | Kenny | KettenMax | KNOX | KOVIX | KOYO | Kriega | KTM | LEAR CHEMICAL RESEARCH | Lindstrands | Liqui Moly | LS2 | LUCAS | LV8 | MAISTO | MBW | McLaren | Meatfly | Mercedes | MIVV | MIW | MOBIUS | MOTION STUFF | Moto Guzzi | Motohadry | Motorex | MOTUL | MTZ | Muc-Off | NanoConcept | NEXX | NG | NGK | Nissin | NOCO | Nolan | Nolan N-com | Nostalgic Art | NTN | NYPSO | Oakley | OSRAM | Oxford | PANDO MOTO | Parts Europe | PAX MOTIVE | PEAK DESIGN | Pipercross | PMJ | POLISPORT | Porsche | Progrip | Pull-in | QTECH | Quad Lock | R-TECH | Rapide | RDB | REBELHORN | REDBULL | REDBULL SPECT | REDLINE | Renthal | Restless | REV´IT! | Riday | Ride and Roll Krew | ROLF | RST | Rusty Pistons | S100 | Schuberth | Scorpion | Scott | SENA | Shad | SHARK | Shoei | Sidi | SIEM | SINTER | SIXS | SKF | Smell of Life | SNAP industries | SPARK | SPIDI | STABILUS | SW MOTECH | TCX | TecMate | The Roses | Thor | TRILOBITE | TRIUMPH | TUCANO URBANO | UFI | Unpass | USWE | ValterMoto | Vector | Vespa | VR46 | WAYGOM | X-lite | Xiaomi | Yamaha | YOKO | YUASA | ZADI | Zandona

Novinky na e-mail

Chcete dostávať aktuálne informácie o zľavách, akciach a výhodach na Váš e-mail? Stačí len vyplniť svoj e-mail.

Kontakty

Telefon: +420 725 917 903
E-mail: [email protected]

Otváracia doba
Po-Pá: 9:00 - 18:00
So: 9:00 - 14:00